N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Pmr dah habis dan...
Saturday, October 12, 2013 • 4:19 AM • 0 comment{s}


My reaction when Pmr finished. Happy wooo. . Balik rumah terus joget macam ni. xD


      Yeayyy!!! I'm back ! Hahaha ! Lama tak online. Setelah sibuk mempersiapkan diri untuk berperang. Wooooo. . . Akhirnya aku dah habis PMR !! Happy tak terkata jangan kata. By the way, Tengok tak blogskin Syuhada??? I really-really love it ! Kyungsoo!!!!!!! Ya Allah! Aku minat gilaaa dengan dia Rasa nak kawin dengan dia. ^^ Minat EXO start bulan 7 tak silap. Sampai sekarang, makin menjadi-jadi minat nih. Aku tengok video Kyungsoo yang kiutt-miutt tu . . Sebab tu minat ni tak hilangx2. :D

       Okay, nak cerita lain pulakk. Pasal crush. Hem. Lama tak cerita pasal dia. Skarang hidup lagi. Tapi aku dah ingat-ingat lupa tentang dia. Sebab apa?? Sebab aku dah tawar hati dah. Pasal aku dengar sebelum ni dia suka orang lain. Mula-mula aku tak percaya, tapi baru aku sedar yang cerita nih dah heboh dah. trrrrrrrrrr. -.- Lepas tu aku benci-benci gila dengan dia.Tapi, diam-diam aku minat lagi. Sampai sekarang, tak pernah terlepas daripada ingat dia. Kenapa eahh?? Biarpun dia banyak sakitkan hati aku, tapi aku takleh lupakan dia. Aishhh . . . Tapi last-last, kau tahu apa?? Crush dia kapel ngan orang lain. Hahahaha!!!!!! *Evil laugh* Padan muka kau!!! Yang tak pandai sangat simpan perasaan tu kenapa?? Apa-apa pun, aku tak bermusuh dengan crush dia. Sebab, dia comel ekpun. Tak sampai hati aku nak balas dendam kat dia. Lagipun dia kapel dengan orang lain. So, aku tak merana sangat. -oo- Ok, aku malas nak type panjang-panjang. Cuma last minute aku nak cakap "I FALL IN LOVE WITH YOU, KYUNGSOO!!!" :D