N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
My friends :'(
Wednesday, February 27, 2013 • 12:03 AM • 0 comment{s}

Hemm...Sedih rase kawan aku, Nabila. Aku harap kau akan sembuh nabila. Aku takleh kalau kau tak datang sekolah. Aku sayangkan kau Nabila. Kau lah kawan baik aku di dunia akhirat. Kita sentiasa bersama dalam keaadan susah dan senang. Kalau aku tak siap kerja, kau pun nak kena denda sama ngan aku. Kalau aku tak bawak buku sejarah, kau tolong coverkan untuk aku. Banyak dah perkara yang kau lakukan dengan aku. Kau lah kawan yang paling baik sebaik-baiknya. Takde lagi kawan yang paling baik kat dunia ni kecuali kau. We will be a best friend forever untill we die...