N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
M A Y :)
Friday, May 3, 2013 • 3:19 AM • 0 comment{s}




HELLO! Lama eah tak update blog. Sebenarnya malas nak update blog. Hem. Now, dah bulan May. Ade ape di dalam bulan May? Takde la. Nothing sebenarnya. Cuma sekarang ni dah masuk sem 1! Yes. And now I'm going to through exam PMR! *sighs* -.- Malasnya nak hadapi semua ni. Aku tak ready lagi. Btw, azam bulan 5 ni nak study sungguh-sungguh. Tak ahu la menjadi ke tak niat ni. Fuhhh!! Harap-harap aku dah tak malas macam sebelum ni. Makin besar, makin malas pulakk rasanye. 

About Crush?? Again?? Malas eaahh -.-  Asyik-2 pasal crush je. About him, buat mase ni malas pikir. Lantak dia ar dia nk hidup ke tak. Sape la kate aku tak rindu dia. Aku rindu lagi kt dia sebenarnya. Tapi perangai dia agak mengada-ngada sikit. Okay, sumpah aku memang rindu crazy crazy kt dia. Btw, korang doa-doakan Syuhada mendapat 8A dalam PMR nanti. Okay. That's all.