N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Dasar hipokrit.
Thursday, January 31, 2013 • 12:35 AM • 0 comment{s}

Kau memang tak tahu perasaan org. Kau memang dasar!! Kalau tak suka tu, tunjuk je lah tak suka. Tak yah camtu kan. Hipokrit mg tahu dop? Hipokrit!!! Bile aku tak ambik pas, kau marah. Kau ingat aku pembaca minda kau ke yang tahu apa semua yg kau pikir?? Kalau perangai mung camtu, tak yah ar aku nk terhegeh-hegehkan kat kau selama ni. Sakit hati bile mung wat reaksi muke mung yang maroh tu. Mung dok sedor yang aku perasan yang mung tu duk marah ke aku. Ha!!! Hipokrit ar namenya tu. Penat ar wei aku pikirkan kau setiap hari. Ergggghhhh!!!!!
Aku tak suke laki ego mcm kau. Kau kalau x nyusahkan aku takleh ea?? Ingat aku ni kuli kau nk ambikkan pas kau tiap-2 hari? Aku kan selang-seli ambik natang tu. Kalau camtu, kau tak yah ar sibuk-2 nk ambik kan pas untuk aku. Tak yah buat babi bertopengkan manusia. Hemmm.. memang aku patut lupakan kau. So, please lah *****, jgn kau membuatkan aku selalu berharap dekat kau. Aku tahu, aku tak lawa mcm f****. Padan tak padan, aku memang jeles tengok kau ngn dia. 
Aku terseksa dengan keadaan mcm ni. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!