N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Ini semua poyooo!!!
Wednesday, April 24, 2013 • 3:00 PM • 0 comment{s}

           Hai! Aku nak cita satu lagi story. Sebenarnya cerita ni dah lama, tapi aku saje je nak ingat balik. Masa tu, hari bicara berirama.  Cikgu suruh semua orang duduk kat dewan. Mase habis rehat, aku ngan geng aku pergi kat dewan balik. Aku tengah pening sebab tak siap kerja sekolah sains. Tetiba cikgu Sains mari. Aku dengan geng aku gelabah semacam la ni. Tengah-2 gelabah, tetiba Crush duduk kat depan aku. Sebelum tu kerusi tu kosong lagi. Aku terkejut ar ni. Tapi aku wat dek je. Malu ekpun. Dalam hati ku "Eh, biar betul dia ada kat depan aku?" Lepas tu aku malas cara.

            Lepas tu, nak dekat balik, cikgu suh naik kelas. Aku mase tu dah naik dulu dah sebab nk buat kerja sekolah sampai siap. Tetiba semua org naik kat kelas. Nak dekat balik tu, aku siap dh kerja. Hihi. -.- Aku pn ajak geng aku, Nabila, Amirah,  Najlaa pergi bilik guru nk hantar buku. Lepas masuk kt dlm bilik guru tu, nampak pulak Zarul & the geng. Malu ar ni sebab diorang ada kat meja cikgu entah buat apa ntah. Kitorang pun terpaksa la pergi tanpa ragu-ragu. Bla, bla, bla, tetiba lak ada yang buat hal. Nama aku kat kertas nota tak tulis lagi. Aku pn apa agi, caari la pen tu kat mana-2 .  Car-i2 kt meja cikgu, akhirnya ada jugak. Fuhh -.-

          Lepas siap je tulis nama, Najlaa and Amirah dah pergi dulu dah tinggalkan aku ngn Nabila.  Aku cakap dekatt Nabila: "Na, nk pergi kat meja cikgu tak?" Nabila: "Kita hantar masa balik je la. Malu lah ada org laki." Aku: "Takpelah, aku malas nak hantar balik. Nak blik awal." Lepas tu,  aku pergi sorang-2. Nabila tak pergi pun. Lepas tu, terpaksa ar pergi kt meja cg hntar buku ni. Dah letak buku tu kat meja cikgu, tetiba Zarul nyampuk. Sokmo Zarul yang nyampuk dulu. Kenapa tak * * * * * dulu? Hem. Dia cakap: "Syuhada, nak pinjam nota kertas Sains buleh dop? Nak photostat hok mung punya." Aku: "ambik ar. Tapi mung letak blik ea. Kalau tak siap ar mungg. Dia "Okey." Tetiba \aku terdengar * * * * * cakap kat Zarul: "Jangan ar Zarul.." Aku tengok A, tapi aku wat dek, blah dari situ. Dari jauh aku dengar Zarul cakap : "Biar ar dia baik" pstu aku keluar dari bilik tu. Aku mase keluar aku teringat A cakap kat Zarul mcm tu. Knape?? dia jeles ke sampai tak kasi Zarul pinjam buku aku? Hem. Dia cakap sesaja atau bebetul? Ishh.. ntah papelah. <3