N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Bernasib malang :(
Monday, April 1, 2013 • 5:21 AM • 0 comment{s}

Hai peeps!! Lame aku dok update blog. Terlalu lama bagiku. Hee. Btw, aku telah ditimpa nasib malang. Tadi kat sekolah aku kena denda ngan geng aku 4 orang. Kitorang kena denda sebab tak bawak kertas soalan KH. Cikgu pun kate, kalau tak bawak kena keluar kt depan. Kawan karib aku, Nabila, pdhal bawak kertas tu, tapi dia gila, dia keluar gak. Btw, takpelah. Kehendak dia kan, aku pun ade teman. Pastu, kitaorang pergi keluar ke depan. Sekelas tengok kiorang. Hemmm.. Malu, memang malu. Tapi nak wat camne kita salah. Aku wat dek je. Senyum happy jer.. Always smiles thus has a big problem.

After that, cikgu suruh kitaorang duduk mengadap pintu kelas. Aku ngan geng-2 aku ikut gak ar. Pastu cikgu cakap "Cikgu bukannya suruh duduk gitu". Aini pun kabo "Dah duduk gane cikgu?" Cikgu "Jalan itik". Owoshhh. Hambik nokk. Geng aku kabo, mana buleh jalan itik cikgu. Boleh mandul ekgi. Cikgu kate peduli apa kan. Hahaha. Terpaksa ler. Sambil-2 tu, aku tengok Zarul ngan Shahril tengok aku lain macam je. Tapi aku rse, mungkin dia cakap, penolong pun kena denda. Bagi aku, aku tak sies ngt. Sebab aku kena denda bukannye tak siap kerja, tapi tertinggal kertas je. Takde masalah kan. Btw, aku terperasan, satu itik sesat mane entah, tepuk tangan kt kitorang. Maybe dia nk join kut. Memang panas dengar, tapi tak pikir dah sume tu.

Mase tengah jalan itik tu, ade orang perli kitorang. Aku mase tu tak pikir benda tu. Aku pikir tudung aku molek ke dok. Hahaha -.- Lepas jalan itik sekeliling kelas, cikgu suh bangun. Ingat habis dah kena denda, tapi cikgu suh ketuk ketampi. Orhhhh.. Habis ar kitorang. Shit! memang penat arhh!! 40 kali lak tu. Lepas siap tu, kitorang duduk kt tempat masing-2. Mase nok duduk tu, menggigil kaki. Btw, happy ending. :D