N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
♥ Awak ♥
Thursday, January 3, 2013 • 12:30 AM • 0 comment{s}

Yes, now dah tahun 2013. And I'm be a PMR victim! Btw, bukan nak cite pasal Pmr. It's about Crush! Now, the story is begin.

      Mase first time sekolah, setiap pelajar di dunia ni, semestinya ade perlantikan menjadi AJK untuk kelas masing-2. Dan bab itulah yg aku paling gelisah+takut mase bukak sekolah. Dan my friends, Mak cik dua orang tu awal-2 lagi dah nk lantik aku jd penolong kelas. Semati-matinya aku bantah, tapi diorang degil. Nok gocoh kat situ, tapi dok jadi gok. Dan cikgu kelas kitorang pun masuk kat kelas tu. Bla,bla,bla, dia pun nak lantik siapakah yang bakal menjadi ketua kelas iaitu untuk lelaki. 

      Then, kawan lelaki kelas aku lantik lah salah seorang rakannya iaitu : Tuttttttttttt. Ramai nak jadi Tuttttt tu jd ketua kelas. Hmmmm. Walaupun dia crush aku, aku tak angkat. Double why?? Because aku malu depan kawan-kawan aku kalau aku jd penolong, dia pulak jd ketua. *Nanti org cakap sepadan lah pulak kan? Oppsss!* Cg dah buat keputusan, memang tuttttt tu lah jd ketua. Dupdapdupdap... Jantung aku debor doh time tu. Lepastu, spt cadangan yg dua org Mak cik tu untuk latik aku. Jeng,jeng,jeng, jengggggggggggggggggggggg. Aku jugak yg jd penolong. Ramai gak pilih aku. Glemer sgt ke aku ni? Hahaha

      Lepas diorang angkat tangan tu, aku jeling skit kt tutttttt tu. You know what? Dia pun angkat tangan gak!!! Aku time tu macam kene Electric, electric shock. Eeeeeee Eee Eeeee Electric Eeeee eeeee eeee electric shock. ( Electric shock by F(x)) Fuh. Memang takleh kate ape, dengan malunya. Ya Allah! Nape Dia jugak?? Lepas tu, berakhirlah perlantikan tu. Aku takut gila jd penolong. Ape semua benda kalau ketua takde, aku yang buat. Tapi nak buat camne, bende dah jd. Berserah jelah.

      Pada hari persekolahan yang ke 2 pulak. Aku pergi sekolah macam biase ar kan. Lepas habis jeh perhimpunan, aku ngan geng aku, terus naik kelas. Aku pun lupa ar nak ambik pas keluar-masuk kelas kat pejabat. Aku time tu nak ajak geng aku gi ambik. Baru je nak pergi, Tuttttttttt tu panggil nama aku then kasi Pas aku dekat aku. Shock gilerrr ar. Aku pikir, "nape lah rajin sgt ambik pas untuk aku? Aku tak suruh ambik pun. Ke ade pape?" Hahaha. Siott kan pemikiran aku? Lepas tu aku wat dek jelah.

      Bla,bla,bla. Tiba pulak hari persekolahan yang ke 3. Bla,bla,bla jugak. Lepas tamat perhimpunan mase tadi, aku nak ambik pas kat pejabat sebelum masuk kelas. Cari punya cari pas tu kat pejabat, tak jumpa-jumpa! Terkejut lah kan, sebab aku penolong. Takut benda tu hilang, aku gak kena. Aku kate kat geng aku "Wei, takde pun pas. Sape curi eak?" Geng: "Entah lah". Lepas tu je, cepat-cepat gi kelas mane ade kat bawah meja kelas.

     After that, *Sorry banyak cerita* :D Cek-cek, takde gak. Dalam hati "Ishh, tak kan ade org curi... Haihhh!" Tup-tup, Tuttttttttt tu mari, pergi bagi pas tu kat aku lagi. Dalam hati lagi "Double what??!! Dia bagi lagi? Aku tak suruh ambik pun." Hah??? That moment membuatkan aku teruja. Dia baik sangat. Hmmm. Dia tu memang nak tolong aku, atau sengaja padahal dia takde maksud ape-2? Hmmm. Hati,hati. Aku takleh lupakan kau. Walaupun aku nak lupakan kau, aku tetap tak boleh.