N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Perlulah bersihkan hati daripada dibelenggu dengan kekotoran .
Tuesday, September 25, 2012 • 5:52 AM • 0 comment{s}

          Salam semua . Psssss2 , dah lamee akuu tak update oiii!!  =="  Dah brape bulan entah . Okay , ni nak share pengalaman yang aku alami skang ni . Korang adee tak kawan sekelas korang (Ni untuk manusia yang bersekolah menengah kebangsaan jee yehh? HuaHua)  sukee sangat berbalah-balah , bergaduh-gaduhan hanya disebabkan lelaki ? Dan adee sesetengah tu sanggup bertindak dengan menfitnah , menipu , dan sebagainya terhadap rakannya sendiri hanya disebabkan lelaki ? Corfirm adee kan ? kan ? Hemhhh :(  Diorang ni memang takde faedah lah buat laguni . Aku pelikk lah . Kenapa ? Kemaruk nak bercinta ke ? Galopss sane-sini , Gelenya situ-sane . Ni untuk geng-2 akuu la yerr , guyssss , u olls semua ni bru form 2 tauu . Lagipun korang kelas yang depan sekali . Tak maluu kee yang orang kelas depan yang sekarang ni lebih teruk dari kelas belakang ? Haaa ? Aku bukan ape , just nak tegur je . Yela aku pun bukannya nak tunjuk perfect yang aku ni baik sangat , tak galopsss . Cuma perbuatan korang sia-sia . It's useless okay?
        
          Then , korang maki kawan korang yang sudah diambil oleh seseorang tu , orang tu pulakkk orang yang korang suke , pastu mulelah kau cakap kat kawan kau " Engkau ni memang penipulah . Engkau ni memang kawan tak bergunalah . Engkau ni memang perampas hak milik oranglah ". Dah , nak buat macam mane , orang tu pegi kat kawan korang . Memang bukan nasib korang lah tu . HEMHHH .. Aku memang menyampah dah perangai korang tu . Entahlah , pandai-2 korang la pikir sendiri . Aku penat nak bahas panjang . Tapi ingat wahai teman-temanku :

"Jika kamu bersahabat sedialah untuk berkorban demi sahabatmu itu. Jika kamu bermusuhan dengan sahbatmu bersiap sedialah untuk mengalah demi persahabatan dan bukan demi untuk orang yang jauh darimu" Dan aku berharap :

" Hanya kerana orang lain berbuat tidak baik pada kita , bukan bererti harus membalasnya dengan cara yang sama ".

Wassalammualaikum .