N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
kutuk-mengutuk ..
Monday, July 23, 2012 • 6:25 AM • 0 comment{s}

       Ok guys . Korang dah bukaa puasee ? Dah ? Makan apa ? Lauk apa ? Minum apa ? (K , dah mengarut dah ) Haha  . Nak thu akuu makan apee ? aku makan nasi lemak bersama telur rebus juga popia . Minum pulakk air soya campur cincau . Ye la , kitee makan bersederhana jee . Mesti korang sedap agi an ? ==' Ok ar , citee lain lakk . Sebenarnye aku nak kasi tahu about kutuk-mengutuk ni . Best kee kutuk-mengutuk ni ? Mesti ar x best an . Kadang-2 wat orang sakett hati .  Tapi yg sebenarnye , aku yg kutuk someone nii . Haha . Jahatkan aku ? Sometimes aku mmg jahat , tp kebanyakannye baik . Hehe . Aku kutuk sorang kawan aku ni ade sebab . Sebabnye mse kat dlam kelas , diee baik sangat . Lemah-lembut , Sopan-santun , tak penah tengking orang . Maybe kawan die ade lah kut , tapi aku tak penah tengok diee tengking aku . Tapi , bile dlm fesbook , ( cehh , start dah mengutuk ) perghhhhhh mmg x thu nak cakap apee . 

      Aku bukannye hipokrit macamla aku baik sangat or nak jagee tepi kain orang sangat , tp diee dlm diam-2 galopss gelenya tu buleh tahan . Akuu tak lahhh jelly dengan diee pasal die sukee sape ke ape ke . ( My friends yg akuu kenal ni , harap faham yee :) ) Tapi tulah . Yela , puase-2 ni aku kutuk die nie , aku mintak ampun dari hujung rambut hingga ke hujung kaki . Sorry banyak-2 . Aku post hanya nakk tegur agar diee yg aku kutuk ni sedar yang dlm kelas rmai yg meluat ngn perangainye . Maybe diorang meluat sbb jelly yg diee ni ambikk 4we yg diorang sukee . But I'm not okay . :P Ok la , thats all . Thanks ;)

Pen off kot . :P