N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Happy . ???
Sunday, June 10, 2012 • 4:45 AM • 0 comment{s}

Hi korunk ! jawab la salam . Orang dah beri salam niii . Hehehe . Oke , aku punn dah lamee takk update blog . Agak-2 nya berhabuk takk ? Kan-2 ? Ha ! ni aku nak citee ni .Tahu takk sbab pe aku happy ? Sbab , aku dapat Bm A !!! Excited gilee aku dalam kelas tadi . Kawan akuu pun dapat A . Tapi diee dah 2 A . Aku baru dapat 1 jee . Adee lagi subject yang aku belum dapat . Yela , aku tak la sepandai macam korunk . Aku nakk dapat 1 A punn susah tau . Syukur gilee aku .( kesian kan ? ) Nasib baik aku dapat A masee pertengahan tahun . Kalau takk , habis lah aku . Tapi yang aku takutnye subject Mat ngan Geo . aku takut tak lulus jee .Ya Allah , mintak-2 lah aku lulus .( setakat lulus pun takpe :) ) Tapi , yang aku target A subject lagi satu KH . Tapi aku takut nakk target-2 ni sbab mse form 1 dulu aku target Kh B , tapi aku dapat D . Oh My English ! Ni aku takut nii . But Insya-Allah aku dapat mencapai kejayaan akuuuuuuuuu !!!!!! ( over jee lebih . :D ) . Oke la , just sinii jee . Jumpa korunk pada minggu yang akan datang . :D

//Pen off .