N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Perasaan :'(
Thursday, June 14, 2012 • 9:20 PM • 0 comment{s}



Hello . Aku takde mood ari ni . Btw, akuu masih nak post lagi. Korang bace tajuk kat atas tuu? Emmm, akuu suke die. Agaknye die suke aku ke takk ha? Orang katee kalau kite suke orang tu, die suke kite blik .  Betul ke ? Aku percaya 50% jee (50% je? Banyak jugak kot?). But sometimes akuu perasan diee malu-2 kat aku. Hai. Beruntung betul aku kalau dapat orang yang smart tuu. Tapi btul ke die ade perasaan kat aku? Atau aku saje yang perasan sendiri. Entahlah, biasanya, setiap orang perasan yang orang yang kitee suke, diee suke kat kite blik . Betul tak ? Dan akuu takut kalau akuu terlepas diee Dari tangan orang lain . Susah sangat aku nak lupekan die. Emm, aku sangat berdebar bile diee pandang muke aku. Die pandang tepat ke arah aku. Perghhhhh! Cair terus aku bile tengok muka kau. Tapi kadang-2 aku jealous bile kau mesra dengan orang lain. Entahlah , aku pun tak tahu nak cakap camane . Hemhhh :(


Aku penat jugak tunggu kau. Aku ni mcm takde harapan je untuk kau kan? Kau pun ade org suke, kau suke dia pulakk. Mungkin aku bukan untuk kau. Mungkin kau tak suke aku. Aku bukan lawa pun. So, kalau kau suka sape pun, kau ambik lah. Aku tak nak rampas kau dari dia. Aku bukan perampas. I let you go with who you choose for you. But I Miss You So Much! I'm still waiting for you . :(




Pen off ( takde mood )