N A T U R A L


THE OWNER


Taggie board

OnGoingGiveaway
Lawak btul.
Tuesday, May 22, 2012 • 12:35 AM • 0 comment{s}

Hello readers. Nak cite kat korang ni. Td Mse aku Nak Exam paper sej td, Perghhh!!! Mmg susahla .btw,bukan yang ni aku nak citekan . Mse aku nak start exam sej td,aku pun berdoalah pada Allah yang Maha ESA agar ingatan aku kuat . Mse aku tengah tadah tangan tu,aku nampak zarul,geng lelaki kelas aku nak tiru geng die yang belakang die tu. Aku tengok jela die sbb awal2 nak tiru dah . Mse tu jugak die tengok aku yang menadah tangan yang aku dri tdi syok tengok diorang meniru .lepas die nampak aku tu,die cakap "lame ngt bace doa tu",pstu die tadah tangan die jugokk . Aku pandang lain sebab aku nak gelakk. Kalau aku Gelakk depan die nanti org cakap aku mcm sakai pulakk . Lepas aku pusing depan blik, aku nampak die ngn aizat(gengnya) pulakk tengok aku sambil ngikut tadah tangan mcm aku jugakk . Time tu aku msih tadah tangan agi . Lepas baru aku perasan tu,aku pun ckap Amin Mse aku habis bace doa. Die pun ikut same jugak . Aku pun gelakk sambil cakap "bodo arr" . Kawan aku sebelah gelakk tengok lawak bodo diorang tu . Haha,lawak ar. Mmg mcm bodo ar time tu . haha,mmg tak leh tahan aku gelak time tu.





#Pen off =.=